• Test panel 8.3 aug 2023

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de friteuse op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

violabrummelhuis@hotmail.com 13-08-2023

airfryer 8l

Geschreven voor: friteuse

De eerste indruk is positief. Ondanks dat het groot is, is het een licht apparaat. De touch-knoppen wijzen zijn duidelijk, maar ook in de handleiding staat het duidelijk uitgelegd. In de handleiding staat niet precies de baktijden, maar als je dit googled spreekt dit voor zich en kom je er gemakkelijk uit. Bij de opstart maakt de air-fryer vrij veel lawaai, maar wanneer het op temperatuur is gaat dit weg. Het apparaat is prettig in gebruik en doet wat het moet doen. De dubbele lagen zijn fijn, zodat je meerdere items tegelijk kunt ‘fryen’. Voor ons gezin met drie kinderen is dit een perfect formaat en door de diverse programma’s hebben we een diversiteit (snacks, patat, taart, broodjes, vis) kunnen airfryen, waardoor je geen boter/olie nodig hebt en ondertussen kunt koken, ideaal!

Pluspunten

• formaat
  • licht gewicht
  • duidelijke touch

Minpunten

• lawaai bij opstart

A*********@g******** 12-08-2023

Top apparaat een echte aanrader

Geschreven voor: friteuse

Ik mocht voor Reviews.nl deze airfryer testen.
Hé tis altijd leuk een doos met een test artikel te ontvangen dus op deze regenachtige dag was 't nog leuker!!! Omdat ik wist dat we gingen testen had ik wat snacks gehaald en met een puber in huis moet dit dus meteen uitgetest worden. We begonnen met meexicaanse hapjes nadat we het apparaat van alle verpakking hadden ontdaan, de la even omgespoeld te hebben. In eerste instantie hebben we gekeken toen de stekker in 't stopcontact ging wat er allemaal voor lampjes gingen branden. De lampjes waren overzichtelijk en naar inze mening niet een te veel.
Daarna met behulp van de zeer overzichtelijke handleiding het apparaat in werking gezet. Nogmaals de knopjes zijn echt heel duidelijk. We hebben de airfryer aangezet om voor te verwarmen en toen schrok ik wel. Wat maakt hij een herrie. Onze vogels gingen meteen meekrijsen en uiteindelijk was dit het enige dikke minpunt helaas.
De hapjes waren klaar na het beschreven aantal minuten en wat ik echt een dikke 10 geef is het ontbreken van de normaal zeer aanwezige frituurgeur. We roken niets en hadden de afzuigkap op de laagste stand gezet. Mijn andere zoon kwam thuis en rook niets! Echt TOP!!!!
Een aantal dagen later hebben we ook diverse friet uitgeprobeerd als maaltijd, wederom top de friet 2 minuten langer laten verwarmen want wij houden van knapperig. Smaakte erg goed en ook de frikadel en kroket waren goed van smaak. Vooral het ontbreken van het vet is een enorme plus.
Het schoonmaken is een feestje, afwasmiddel heet water beetje met een zachte spons en hij was weer fris en klaar voor gebruik. Omdat je 't zo makkelijk schoonmaakt doe je dit meteen en is er geen geur. Dit is ook wederom een dikke plus. We hebben ook nog een cake gebakken... De 2e poging was top. Je moet altijd wat experimenteren om het te krijgen naar eigen wens maar dit is juist leuk om te doen. De kippenpootjes was ook een succes.
Kortom de plussen zijn het ontbreken van geur, hé schoonmaken en het eindresultaat van de gemaakte gerechten.
Wat voor mij wel echt een dikke min was was 't geluid.
Mocht ik ooit besluiten toch een airfryer te kopen zou ik wel kijken naar een model met 2 vakkrn zodat je tegelijkertijd snacks en frites kunt bereiden... Terwijl ik dit type denk ik is dat zo, want voor bv cake is zo'n groot formaat bak weer erg fijn.... Daar moet ik dus nog over nadenken.
Kortom erg leuk om te testen en boven verwachting qua werking en eindresultaat met 1 minpunt.

Pluspunten

• Schoonmaken
  • Ontbreken van geur
  • Eindresultaat
  • Makkelijk in bediening

Minpunten

• Geluid

n******@h********** 12-08-2023

Fijne Airfryer en makkelijk in gebruik

Geschreven voor: friteuse

Ik heb de Princess Digital Airfryer 8l mogen testen en ik ben zeer tevreden. De Airfryer heeft meerdere functies en is niet alleen een geschikt voor snacks maar ook voor het opwarmen van broodjes en andere maaltijden. Met het bijgeleverde grillrek kun je ook je vlees grillen wat zeker niet onder doet van de bereiding in een grillpan. Het voordeel is dat het apparaat snel is opgewarmd en dat je in een hand omdraai je eten op tafel kan zetten. De display is duidelijk en heeft veel mogelijkheden. Door de 8l inhoud kun je met gemak een maaltijd voor 4 personen bereiden. Het apparaat is simpel te gebruiken en een echte aanwinst voor ons gezin. Daarnaast is het apparaat ook makkelijk schoon te maken en makkelijk op te bergen.

Pluspunten

• Grote inhoud
  • Makkelijk in gebruik
  • Snel opgewarmd
  • Veel functies

m************@g******** 12-08-2023

Super snelle krachtige airfryer

Geschreven voor: friteuse

Waarom ik deze mooie airfryer heb gekozen om te testen ,hij is een mooi strak van vormgeving en groot genoeg om voor mijn gezin iets lekkers te bakken .
Zodat ik in 1 keer aan tafel kan en dat we samen kunnen eten ,deze 8 liter is groot genoeg voor ons 4 volwassenen en 2 kleintjes . Zo kan je 9 broodjes gelijk afbakken genoeg ruimte .en 9 stuks kip heerlijk snel 25 min ,en mals op tafel te zetten .
Het is gemakkelijk in onderhoud ,snel schoon te maken ,de bodemplaat kan in de vaatwasser maar met de hand afwassen is ook zo gedaan.
De bak is wel heel groot en ook zwaar als het vol met eten zit , omdat er geen extra netje in zit moet je de hele bak eruit halen om het op te schudden .
Hij is ook heel gemakkelijk in gebruik , voor geprogrammeerd programma’s zijn heel gemakkelijk in gebruik.

Pluspunten

• Grote bak
  • Gebruiksvriendelijk
  • Vaatwasmachine bestendig
  • Zeer krachtige motor

Minpunten

• Geen extra netje
  • Korte stroomkabel

q17 11-08-2023

Princess Digitale Airofryer 8 Liter

Geschreven voor: friteuse

Wegens de grootte van de bak en het aantrekkelijke uiterlijk heb ik deze gekozen.

Voordelen:
De Princess Digitale Aerofryer 8 Liter is een krachtige hetelucht friteuse met zijn grote capaciteit en gebruiksvriendelijke functies. Met ruimte voor het bereiden van frietjes en snacks voor 5 tot 6 personen tegelijk, is deze airfryer een uitstekende keuze voor gezinnen en gezellige borrels.

Een praktisch aspect dat niet over het hoofd mag worden gezien, is het eenvoudige schoonmaakproces. De airfryer is uitgerust met uitneembare losse onderdelen die gemakkelijk in de vaatwasser kunnen worden gereinigd.

groot nadeel:
Ssnoerlengte van 0,9 meter!
Hierdoor moet je ervoor zorgen dat er een stopcontact in de buurt beschikbaar is om de airfryer te gebruiken. Dit kan enige beperking geven aan de plaatsing van het apparaat in jouw keuken.

Pluspunten

• 8 Liter
  • Makkelijk schoon te maken

Minpunten

• Snoerlengte 0.9M

kp192 10-08-2023

Prima airfryer met grote capaciteit

Geschreven voor: friteuse

Als deelnemer aan een testpanel mocht ik deze airfryer uitproberen.
Het geheel zit goed verpakt! Het uitpakken en de installatie zijn erg gemakkelijk (hendel erin klikken), even schoonmaken voor het eerste gebruik en je kan hem aan zetten. Het geheel ziet er zwart glanzend en strak uit.
Het grillrek is in hoogte verstelbaar (twee hoogtes, op de bodem of halverwege) en met een totale capaciteit van 8 liter kun je voor veel mensen tegelijk friet maken, en dat doet hij goed! De aardappelen die we hierin maakten, waren binnen een kwartier gelijkmatig bruin, zonder olie. Ook diepvriessnacks of afbakbroodjes kunnen er in en zijn snel klaar.
Hoewel er een fijne stevige handgreep op de mand zit, is hij alsnog erg zwaar, zeker als hij vol met eten zit. De grillplaat is een los onderdeel en vaatwasmachinebestendig, maar de bak waar hij in zit zul je met de hand moeten schoonmaken. Het schoonmaken gaat redelijk gemakkelijk door de anti-aanbaklaag.
Vergeleken met een gelijkwaardig model airfryer is hij nog vrij compact voor de capaciteit van 8L die hij heeft. Het onderste gedeelte bestaat vrijwel volledig uit het mandje, daarbovenop zit het gedeelte met het bedieningspaneel en het verwarmingselement. Hij maakt geluid, maar het is niet superluid of storend. Na de ingestelde tijd gaat hij automatisch uit na enkele keren piepen. Het bedieningspaneel werkt vrij intuïtief, je kunt makkelijk het aantal graden en minuten invoeren, of gebruikmaken van enkele presets. Zo heb je een preset voor friet en andere zaken, maar ook om iets warm te houden op 80 graden.
Hij is snel op temperatuur. De bovenkant wordt niet heet, de zijkanten en voorkant wel. Al met al is het een prima airfryer die tegen een scherpe prijs doet wat hij moet doen en makkelijk te bedienen is.

Pluspunten

• eenvoudig te bedienen
  • grote capaciteit
  • gelijkmatige verwarming

Minpunten

• mandje wat zwaar

doorzwolle 09-08-2023

Fijn, groot apparaat

Geschreven voor: friteuse

wat een fijne airfryer!! De inhoud is ruim. En het fijne is, dat als je een kleine portie wilt maken, je de inhoud kan halveren. Het apparaat is heel gebruiksvriendelijk middels tiptoetsen.

Pluspunten

• formaat
  • tiptoetsen

Stacey 04-08-2023

Geweldige airfryer!

Geschreven voor: friteuse

Ik heb dit product mogen testen via Review.nl, nou ik wil niet meer zonder eigenlijk! Wat een fantastische airfyer. Ruim, héél mooi design, en de verschillende functies zijn echt heel handig. De touchscreen is ook echt heel fijn.
Je kunt er onderhand alles in klaar maken, van aardappeltjes tot pannenkoeken, en dan ook nog eens allemaal een stuk gezonder. Ik ben ontzettend tevreden met dit geweldige product!

Pluspunten

• Heel ruim
  • Touchscreen
  • Verschillende functies

dk18 03-08-2023

Bevalt super goed!

Geschreven voor: friteuse

Ik heb de Airfryer mogen ontvangen om te testen en ik moet zeggen we zijn HEEL enthousiast. We hebben nog veel te ontdekken maar zijn zeker blij met de airfryer in ons huishouden. Ons motto was "al is het leven nog zo zuur, alles smaakt beter uit de frituur" maar daar heeft de airfryer wel verandering in gebracht. Afbakbroodjes zijn véél sneller klaar en onze ochtenden zijn een stuk makkelijker. We kunnen lekker experimenteren met gezondere snacks en het is over het algemeen gewoon erg leuk om mee te experimenteren. Het enige nadeel is dat als je hem aan zet de tijd hoog begint, en je hem weer omlaag moet zetten, maar dit is een luxe probleem en als we beetje gaan zoeken komen we hiervoor ook zeker op een oplossing. Ik vind het zeker een aanrader!

Pluspunten

• Makkelijk
  • Snel
  • Gezonder
  • Betere smaak aan eten